Page 229 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 229
Maximizing Nursing Students’ Engagement in Distance Learning: Strategies and Insights
Rovai, A. (). Building sense of community at a distance. International Review
of Research in Open and Distributed Learning, 3(1). https://doi.org/1.19173
/irrodl.v3i1.79
Sheridan, K., & Kelly, M. (1). The indicators of instructor presence that are im-
portant to students. MERLOT Journal of Online Learning and Teaching,6(4),
767–779.
Sun, A., & Chen, X. (16). Online education and its effective practice: A research
review. Journal of Information Technology Education: Research, 15, 157–19.
Whipp, J., & Lorentz, R. (9). Cognitive and social help giving in online teach-
ing: An exploratory study. Educational Technology Research and Develop-
ment, 57(), 169–19.
Maksimiranje vključenosti študentov zdravstvene nege
v učenje na daljavo: strategije in vpogledi
Povečanje spletnega izobraževanja na področju zdravstvene nege, ki ga spod-
bujata tehnologija in povpraševanje po prilagodljivem učenju, je poudarilo
pomen vključenosti študentov. Sodelovalne igre imajo ključno vlogo pri obli-
kovanju tako akademskih dosežkov kot tudi pridobivanju ključnih negovalnih
veščin. To poglavje raziskuje vpliv tehnoloških dejavnikov, kot sta kakovost
zvoka in videa ter hitrost interneta, na vključenost študentov. Poleg tega se
poglablja v to, kako se lahko okvir ERR (iz angl. evocation, realization of mea-
ning, reflection) – učni pristop, ki vključuje evociranje, uresničevanje pomena in
refleksijo ter druge interaktivne elemente – uporablja v spletnih učnih okoljih
za izboljšanje sodelovanja študentov zdravstvene nege. Namen prispevka je
ponuditi izobraževalcem praktične vpoglede za izboljšanje spletnega izobra-
ževanja na področju zdravstvene nege s kombiniranjem tehnoloških vidikov in
inovativnih učnih strategij.
Ključne besede: izobraževanje v zdravstveni negi, izobraževanje na daljavo,
vključenost študentov, okvir ERR, tehnološki dejavniki
9