Page 229 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 229

Maximizing Nursing Students’ Engagement in Distance Learning: Strategies and Insights

                  Rovai, A. (). Building sense of community at a distance. International Review
                      of Research in Open and Distributed Learning, 3(1). https://doi.org/1.19173
                      /irrodl.v3i1.79
                  Sheridan, K., & Kelly, M. (1). The indicators of instructor presence that are im-
                      portant to students. MERLOT Journal of Online Learning and Teaching,6(4),
                      767–779.
                  Sun, A., & Chen, X. (16). Online education and its effective practice: A research
                      review. Journal of Information Technology Education: Research, 15, 157–19.
                  Whipp, J., & Lorentz, R. (9). Cognitive and social help giving in online teach-
                      ing: An exploratory study. Educational Technology Research and Develop-
                      ment, 57(), 169–19.

                  Maksimiranje vključenosti študentov zdravstvene nege
                  v učenje na daljavo: strategije in vpogledi
                  Povečanje spletnega izobraževanja na področju zdravstvene nege, ki ga spod-
                  bujata tehnologija in povpraševanje po prilagodljivem učenju, je poudarilo
                  pomen vključenosti študentov. Sodelovalne igre imajo ključno vlogo pri obli-
                  kovanju tako akademskih dosežkov kot tudi pridobivanju ključnih negovalnih
                  veščin. To poglavje raziskuje vpliv tehnoloških dejavnikov, kot sta kakovost
                  zvoka in videa ter hitrost interneta, na vključenost študentov. Poleg tega se
                  poglablja v to, kako se lahko okvir ERR (iz angl. evocation, realization of mea-
                  ning, reflection) – učni pristop, ki vključuje evociranje, uresničevanje pomena in
                  refleksijo ter druge interaktivne elemente – uporablja v spletnih učnih okoljih
                  za izboljšanje sodelovanja študentov zdravstvene nege. Namen prispevka je
                  ponuditi izobraževalcem praktične vpoglede za izboljšanje spletnega izobra-
                  ževanja na področju zdravstvene nege s kombiniranjem tehnoloških vidikov in
                  inovativnih učnih strategij.
                  Ključne  besede:  izobraževanje v zdravstveni negi, izobraževanje na daljavo,
                  vključenost študentov, okvir ERR, tehnološki dejavniki























                                                                           9
   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234