Page 36 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 36

2  Ekonomska analiza turističnega poslovanja alpske regije

























                Slika 2.1  Bled z otokom (2022)

                zacija in dobiček, zmanjšan za izgubo/prihodki) se je zmanjšal za 71 %,
                dejanska davčna stopnja dobička (davek/celotni dobiček) pa povečala
                za 80,2 %. Celotna gospodarnost (prihodki/odhodki) se je gibala od
                največ 1,544 (leta 2001) do najmanj 1,017 (leta 2003); leta 2007 je bil
                realni kazalnik celotne gospodarnosti 1,182, leta 2008 pa 1,039 (pre-
      t7  1.7   glednica 2.7).

                2.8  Hotelske naložbe  2.8
                V času gospodarske recesije, leta 2009, je bil na Gorenjskem pravi raz-
                cvet hotelskih naložb, kar pomeni rast v sektorju hotelske ponudbe.
                Navajamo nekaj primerov.

                Park Hotel Bohinj
                Park Hotel Bohinj v Bohinjski Bistrici stoji na robu Triglavskega na-
                rodnega parka in na pragu Julijskih Alp v nedotaknjenem naravnem
                okolju ter v neposredni bližini kar štirih smučišč (Vogel, Kobla, Sorica
                in Senožeta). Sodoben in ekološko naravnan hotel, vreden nekaj manj
                kot 16,5 milijona evrov, je visoke kategorije in v zasebni lasti, poseb-
                no pozornost pa bo namenil poslovnemu turizmu. Hotel, ki ga med
                drugim odlikujejo kinodvorana s ponudbo preko stotih filmov, nudi-
                stična plaža in luksuzni predsedniški apartma, je preko podzemnega
                hodnika povezan z vodnim parkom in tako ponuja edinstveno vodno
                doživetje.


                            36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41