Page 158 - Petelin Ana. Ur. 2022. Zdravje otrok in mladostnikov / Health of children and adolescents. Proceedings. Koper: Založba Univerze na Primorskem/University of Primorska Press
P. 158
avje otrok in mladostnikov | health of children and adolescents 158 References
AWAD, A. S., & ANEIS, Y. M. (2022).Correlation between body mass index and
motor proficiency in Egyptian children: a cross-sectional study. Bulletin of
Faculty of Physical Therapy, 27(1), 1–9.
CEMIČ, A. (1997). Motorika predšolskega otroka. Ljubljana: Dr. Mapet.
GENTIER, I., D’HONDT, E., SHULTZ, S., DEFORCHE, B., AUGUSTIJN, M.,
HOORNE, S., ... & LENOIR, M. (2013). Fine and gross motor skills differ
between healthy-weight and obese children. Research in developmental
disabilities, 34(11), 4043–4051.
LOGAN, S. W., SCRABIS-FLETCHER, K., MODLESKY, C., & GETCHELL,
N. (2011). The relationship between motor skill proficiency and body mass
index in preschool children. Research quarterly for exercise and sport,
82(3), 442–448.
MATARMA, T., LAGSTRÖM, H., HURME, S., TAMMELIN, T. H., KULMA-
LA, J., BARNETT, L. M., & KOSKI, P. (2018). Motor skills in association
with physical activity, sedentary time, body fat, and day care attendance
in 5‐6‐year‐old children—The STEPS Study. Scandinavian journal of me-
dicine & science in sports, 28(12), 2668–2676.
PISTOTNIK, B. (2003). Osnove gibanja: gibalne sposobnosti in osnovna sredstva
za njihov razvoj v športni praksi: osnove gibalne izobrazbe. Ljubljana: Fa-
kulteta za šport, Inštitut z šport.
PISTOTNIK, B. (2011). Osnove gibanja v športu: osnove gibalne izobrazbe.
Ljubljana: Fakulteta za šport.
PISTOTNIK, B., PINTER, S. IN DOLENC, M. (2002). Gibalna abeceda. Ljubl-
jana: Fakulteta za šport.
RANČNIK, K. (2021). Vloga nekaterih motoričnih sposobnosti pri skoku v viši-
no v predšolskem obdobju. Diplomsko delo. Maribor: Pedagoška fakulte-
ta Univerze v Mariboru.
ŠIMUNIČ, B., VOLMUT, T. IN PIŠOT, R. (2010). Otroci potrebujejo gibanje.
Otrok med vplivi sodobnega življenjskega sloga – gibalne sposobnosti, teles-
ne značilnosti in zdravstveni status slovenskih otrok. Univerza na Primor-
skem, Znanstveno-raziskovalno središče Koper – Inštitut za kineziološke
raziskave, Univerzitetna založba Annales.
ŠKOF, B. (2016). Šport po meri otrok in mladostnikov: pedagoški, didaktični,
psihosocialni, biološki in zdravstveni vidiki športne vadbe mladih. 2. do-
polnjena izdaja. Ljubljana: Fakulteta za šport, Inštitut za kineziologijo.
VIDEMŠEK, M. BERDAJS, P. IN KARPLJUK, D. (2003). Mali športnik: gibal-
ne dejavnosti otrok do tretjega leta starosti v okviru družine. Ljubljana: Fa-
kulteta za šport; Inštitut za šport.
VIDEMŠEK, M. IN PIŠOT, R. (2007). Šport za najmlajše. Ljubljana: Fakulteta
za šport; Inštitut za šport.
AWAD, A. S., & ANEIS, Y. M. (2022).Correlation between body mass index and
motor proficiency in Egyptian children: a cross-sectional study. Bulletin of
Faculty of Physical Therapy, 27(1), 1–9.
CEMIČ, A. (1997). Motorika predšolskega otroka. Ljubljana: Dr. Mapet.
GENTIER, I., D’HONDT, E., SHULTZ, S., DEFORCHE, B., AUGUSTIJN, M.,
HOORNE, S., ... & LENOIR, M. (2013). Fine and gross motor skills differ
between healthy-weight and obese children. Research in developmental
disabilities, 34(11), 4043–4051.
LOGAN, S. W., SCRABIS-FLETCHER, K., MODLESKY, C., & GETCHELL,
N. (2011). The relationship between motor skill proficiency and body mass
index in preschool children. Research quarterly for exercise and sport,
82(3), 442–448.
MATARMA, T., LAGSTRÖM, H., HURME, S., TAMMELIN, T. H., KULMA-
LA, J., BARNETT, L. M., & KOSKI, P. (2018). Motor skills in association
with physical activity, sedentary time, body fat, and day care attendance
in 5‐6‐year‐old children—The STEPS Study. Scandinavian journal of me-
dicine & science in sports, 28(12), 2668–2676.
PISTOTNIK, B. (2003). Osnove gibanja: gibalne sposobnosti in osnovna sredstva
za njihov razvoj v športni praksi: osnove gibalne izobrazbe. Ljubljana: Fa-
kulteta za šport, Inštitut z šport.
PISTOTNIK, B. (2011). Osnove gibanja v športu: osnove gibalne izobrazbe.
Ljubljana: Fakulteta za šport.
PISTOTNIK, B., PINTER, S. IN DOLENC, M. (2002). Gibalna abeceda. Ljubl-
jana: Fakulteta za šport.
RANČNIK, K. (2021). Vloga nekaterih motoričnih sposobnosti pri skoku v viši-
no v predšolskem obdobju. Diplomsko delo. Maribor: Pedagoška fakulte-
ta Univerze v Mariboru.
ŠIMUNIČ, B., VOLMUT, T. IN PIŠOT, R. (2010). Otroci potrebujejo gibanje.
Otrok med vplivi sodobnega življenjskega sloga – gibalne sposobnosti, teles-
ne značilnosti in zdravstveni status slovenskih otrok. Univerza na Primor-
skem, Znanstveno-raziskovalno središče Koper – Inštitut za kineziološke
raziskave, Univerzitetna založba Annales.
ŠKOF, B. (2016). Šport po meri otrok in mladostnikov: pedagoški, didaktični,
psihosocialni, biološki in zdravstveni vidiki športne vadbe mladih. 2. do-
polnjena izdaja. Ljubljana: Fakulteta za šport, Inštitut za kineziologijo.
VIDEMŠEK, M. BERDAJS, P. IN KARPLJUK, D. (2003). Mali športnik: gibal-
ne dejavnosti otrok do tretjega leta starosti v okviru družine. Ljubljana: Fa-
kulteta za šport; Inštitut za šport.
VIDEMŠEK, M. IN PIŠOT, R. (2007). Šport za najmlajše. Ljubljana: Fakulteta
za šport; Inštitut za šport.