Page 97 - Gošnik, Dušan. 2020. Strategije in uspešnost podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 97
Priloga 1: Anketni vprašalnik

Strateg nizkih stroškov in privlačnih cen

Ocena

Trditev: 1– 6–
Nikakor ne drži. Zelo drži.
V podjetju smo pri izvajanju poslovnih aktivnosti visoko učinkoviti
(produktivni). 1 2 345 6
Na trgu konkuriramo z nizkimi cenami naših izdelkov/storitev.
V procesih podjetja nenehno poudarjamo zniževanje vseh vrst stroškov 1 2 345 6
poslovanja.
Pri iskanju stroškovno najugodnejših virov (materialov, energije, znanja 123456
ipd.) na trgu smo zelo uspešni.
1 2 345 6

Strategija osredinjenja Ocena 97

Trditev: 1– 6–
Nikakor ne drži. Zelo drži.
Z našimi izdelki/storitvami ciljamo na ozek segment kupcev.
Na trg ponujamo ožji nabor izdelkov/storitev kot naša konkurenca. 1 2 345 6
Na trg ponujamo izdelke/storitve v ozkem cenovnem segmentu.
Na trg ponujamo specialne/nišne izdelke/storitve. 1 2 345 6

1 2 345 6

1 2 345 6

Strategija prehitevanja Ocena

Trditev: 1– 6–
Nikakor ne drži. Zelo drži.
Nove potrebe trga zaznamo hitreje kot naš glavni tekmec.
Nove izdelke/storitve na trg uvajamo hitreje kot naš glavni tekmec. 123456
Pri uvajanju sprememb v svoje poslovanje smo hitrejši kot naš glavni
tekmec. 1 2 345 6
Spremembe v panogi sprožamo hitreje kot naš glavni tekmec.
1 2 345 6

123456
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102