Page 96 - Gošnik, Dušan. 2020. Strategije in uspešnost podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 96
ategije in uspešnost podjetja

Tehnologija

Ocena

Trditev: 1– 6–
Nikakor ne drži. Zelo drži.
Tehnološke spremembe, ki se dogajajo v naši panogi, so zelo velike.
Tehnološke spremembe se v naši panogi dogajajo zelo hitro. 12345 6
Tehnološke spremembe nam omogočajo veliko novih priložnosti za rast
našega podjetja. 12345 6
Tehnološki razvoj za nadaljnja 2–3 leta je v naši panogi zelo težko
napovedati. 12345 6

12345 6

Dobavitelji

Ocena

96 Trditev: 1– 6–
Nikakor ne drži. Zelo drži.

Naši glavni dobavitelji veljajo za vodilne na svojem področju poslovanja. 1 2 3 4 5 6

S svojimi glavnimi dobavitelji vzpostavljamo dolgoročna strateška 1 2 3 4 56
partnerstva.

Naši glavni dobavitelji se hitro prilagajajo spremembam v panogi. 1 2 3 4 56

Konkurenčnost naših izdelkov/storitev je odvisna predvsem od 1 2 3 4 56
inovativnosti naših dobaviteljev.

1.2 Strategija podjetja do kupcev

Strategija diferenciacije

Razlaga: Tekmec v vaši panogi je podobno podjetje, kot je vaše, ki za
vami ne zaostaja ali prednjači mnogo, z njim se spopadate in poskuša-
te osvojiti ali ohraniti vodstvo pred njim.

Trditev: Ocena

Naši izdelki/storitve so bistveno drugačni od našega glavnega 1– 6–
tekmeca v panogi. Nikakor ne drži. Zelo drži.
Pri trženju smo inovativnejši kot naš glavni tekmec v panogi.
Stremimo k prepoznavnosti lastne blagovne znamke. 1 2 345 6
Več vlagamo v marketinško komuniciranje kot naš glavni tekmec v
panogi. 1 2 345 6
1 2 345 6

1 2 345 6
   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101