Page 95 - Gošnik, Dušan. 2020. Strategije in uspešnost podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 95
loga 1: Anketni vprašalnik
1 IZBRANI DEJAVNIKI ZUNANJEGA OKOLJA IN PODJETJE
1.1 Spremembe v okolju
Kupci
Navodilo: Za vsako trditev označite en ustrezen odgovor. Odgovor
naj se nanaša na podjetje kot celoto za vse izdelke/storitve za časovno
obdobje zadnjih 5 let (2012–2016).
Ocena
Trditev: 1– 6–
Nikakor ne drži. Zelo drži.
Kupci v naši panogi nenehno zahtevajo nove izdelke/storitve.
Zahteve kupcev o izdelkih/storitvah se s časom zelo malo spreminjajo. 123456
Na nas se obračajo povsem novi kupci, s katerimi še nismo sodelovali.
Struktura naših kupcev se s časom zelo malo spreminja. 1 2 345 6
1 2 345 6
123456
Konkurenti Ocena
Trditev: 1– 6–
Nikakor ne drži. Zelo drži.
V našo panogo ves čas vstopajo novi konkurenti.
Konkurenti v naši panogi pogosto spreminjajo svojo strategijo. 1 2 3456
Tržni deleži med konkurenti v naši panogi se s časom zelo spreminjajo.
Naš glavni tekmec v panogi se hitreje prilagaja na spremembe kot mi. 1 2 3456
1 2 3456
1 2 3456
1 IZBRANI DEJAVNIKI ZUNANJEGA OKOLJA IN PODJETJE
1.1 Spremembe v okolju
Kupci
Navodilo: Za vsako trditev označite en ustrezen odgovor. Odgovor
naj se nanaša na podjetje kot celoto za vse izdelke/storitve za časovno
obdobje zadnjih 5 let (2012–2016).
Ocena
Trditev: 1– 6–
Nikakor ne drži. Zelo drži.
Kupci v naši panogi nenehno zahtevajo nove izdelke/storitve.
Zahteve kupcev o izdelkih/storitvah se s časom zelo malo spreminjajo. 123456
Na nas se obračajo povsem novi kupci, s katerimi še nismo sodelovali.
Struktura naših kupcev se s časom zelo malo spreminja. 1 2 345 6
1 2 345 6
123456
Konkurenti Ocena
Trditev: 1– 6–
Nikakor ne drži. Zelo drži.
V našo panogo ves čas vstopajo novi konkurenti.
Konkurenti v naši panogi pogosto spreminjajo svojo strategijo. 1 2 3456
Tržni deleži med konkurenti v naši panogi se s časom zelo spreminjajo.
Naš glavni tekmec v panogi se hitreje prilagaja na spremembe kot mi. 1 2 3456
1 2 3456
1 2 3456