Page 32 - Aktivni otrok, aktivne počitnice
P. 32
Atomčki in molekule
Št. igralcev Določimo dva atomčka, ki bosta lovila najprej. Atomčki se radi
najmanj 10 združujejo, še posebej tisti nasprotne polaritete. Atomčka lahko
Prostor lovita kogar koli nasprotnega spola. Ko atomček ujame drugega,
telovadnica, igrišče tvorita molekulo in skupaj lovita dalje. Tretji atomček je lahko
ali deček ali deklica. Molekula treh atomčkov se postavi v send-
vič (dve deklici dasta enega dečka v sredino in obratno). Mole-
kula treh atomčkov lovi četrtega atomčka, ki je nasprotnega
spola kot tretji. Molekule treh atomčkov so počasne, zato je dob-
ro, če njihovi sestavni deli med seboj sodelujejo in skupaj lovijo
proste atomčke.
Ko so skupaj štirje atomčki v molekuli, postanejo zelo težki,
zato razpadejo. Razdelijo se tako, da se tretji in četrti atomček
skupaj odcepita in tvorita novo molekulo. Igre je konec, ko so
ujeti vsi posamezni atomčki. Če zmanjka atomčkov iskanega
spola, molekule lovijo preostale atomčke ne glede na spol.
Štafetne igre – mini olimpijada
Št. igralcev Tekmovanje lahko povežete z ustvarjanjem – najprej si vsaka
najmanj 12 skupina ustvari svoj rešilni čoln ali avto iz kartona, nato pa z
Pripomočki njim tekmujejo v oviratlonu.
vedro, stožci, vreče (lahko Štafetne igre so vedno zabavne. Tukaj je nekaj predlogov, v čem
tudi tiste za smeti), baloni, vse lahko tekmujete, seveda pa je omejitev le vaša domišljija.
lopar za badminton, rutke,
vrv za perilo, karton, » Štafeta z vedri (Kdo prvi napolni svoje vedro?)
tempera barve, čopiči » Štafeta z lovljenjem ravnotežja (prenos predmetov na glavi)
Prostor » Skakanje v vrečah (lahko z vrečkami za smeti)
travnik, igrišče
» Tekmovanje samokolnic
» Dirke z balončki (odbijanje balončka z loparjem za
badminton)
» Štafeta v obešanju rutk
» Rešilni čoln (ustvarjanje svojega rešilnega čolna iz kartona
+ oviratlon)
Meduza
Št. igralcev Družinska aktivnost
najmanj 4 Vsi igralci se primete za roke in se v krogu postavite v vodo. Sre-
Pripomočki di kroga plava meduza. Za meduzo lahko vzamete npr. žogo, ki
žoga pa ne sme biti prevelika. Zdaj poskuša vsakdo od vas enega od
Prostor soigralcev z vlečenjem in s potiskanjem spraviti v stik z meduzo.
morje Hkrati pa morate paziti, da sami ne pridete v stik z njo. Kdor se
prvi dotakne meduze, se opeče in je izločen (lahko določite tudi
kazen, po kateri se izpadli lahko vključi nazaj v igro).
32 akti
aktivni otrok, aktivne počitnicevni otrok, aktivne počitnice