Page 31 - Aktivni otrok, aktivne počitnice
P. 31

Preskočiti mora namreč razdaljo med drugo in četrto vejo, ne
                                    da bi se dotaknil katere od njiju. Potem sme tudi on izbrati eno
                                    od vej in jo položiti na konec vrste. Pri tem pa ne sme povečati
                                    nobene od že obstoječih razdalj med vejami. Zmagovalec je
                                    tisti, ki brez napake po eni nogi preskače vso progo.
         Iskanje predmetov (bingo)
         Št. igralcev               Pred  odhodom  v  gozd  učitelj/animator/starš  sestavi  »bingo
         najmanj 2                  listke«. Na listku so napisani gozdni predmeti (npr. storž, list
         Pripomočki                 praproti, mah, mravlja ipd.). Pred odhodom otrokom razdeli
         »bingo listki«, pisalo     »bingo listke« in pisala. Otroci morajo med sprehodom poiskati
         Prostor                    vse predmete, ki so zapisani na listku (brez goljufanja). Tisti, ki
         gozd                       prvi najde vse predmete, je zmagovalec.
         Twister (+ ustvarjanje kvadratkov in kazalne table)
         Št. igralcev               Sami izrežite in pobarvajte kvadratke ter oblikujte kazalno tablo.
         najmanj 3                  Na tla zalepite kvadratke (6 x 4). Učitelj/animator ali en izmed
         Pripomočki                 otrok vrti kazalec in napove gib (npr. desna roka na rdečo). Os-
         mreža za Twister (6 x 4    tali  otroci  vsi  hkrati  izvedejo  ta  gib  (položijo  ta  del  telesa  na
         kvadratkov), kazalna tabla,   izbrano barvo). Kazalec se vrti naprej in vsakokrat se določi nov
         lepilni trak               gib. Na enem kvadratku je lahko več delov telesa različnih igral-
         Prostor                    cev. Med igro ni dovoljeno padati, se naslanjati na komolce in
         telovadnica                kolena ali se usesti. Če igralec pade ali ne more izvesti giba, iz-
                                    pade iz igre. Zmaga tisti, ki zadnji ostane na podlogi brez padca.

         Hitre številke
         Št. igralcev               Otroke razdelimo v trojke. Po dve trojki si stojita nasproti na
         najmanj 6                  razdalji približno 10 metrov. Na sredini med obema trojkama na
         Pripomočki                 tleh postavimo rutko/stožec. Vsakemu otroku v trojki določimo
         rutke (ali stožci)         število od ena do tri.
         Prostor                    Učitelj/animator zakliče število, npr. »Tri!«. Vsi otroci, ki so šte-
         telovadnica, igrišče       vilka tri, hitro stečejo do rutke in si jo poskušajo pridobiti ali
                                    uloviti bežečega učenca z rutko, še preden mu skupaj z rutko
                                    uspe priteči nazaj do svoje skupine. Kdor zmaga, pridobi eno
                                    točko za svojo trojko. Zmaga trojka, ki prva doseže pet točk.

         Tihotapljenje
         Št. igralcev               Pred začetkom igre najprej izberite dve ekipi. Skupina tihotap-
         najmanj 8                  cev želi spraviti čez mejo (ciljno črto) zaklad (vrečko »zlata ali
         Pripomočki                 diamantov«). Pred to mejno črto pa stojijo obmejni policisti in
         zaklad (vrečka, v katero   jo dobro varujejo. Če se tihotapec približa meji, ga policisti po-
         skrijete, kar želite)      skušajo zaustaviti. Hkrati pa morajo skrbno opazovati, kateri
         Prostor                    tihotapec ima pri sebi zaklad. Za tihotapce je pomembno, da s
         npr. gozd, voda, telovadnica   spretnim predajanjem zaklada in odvračanjem pozornosti poli-
         …                          cistov spravijo zaklad čez mejo. Če se jim to posreči, so zmagali.
                                    Če pa zaklad prestrežejo policisti, so zmagali oni.



                                                              aktivni otrok, aktivne počitnicevni otrok, aktivne počitnice
                                                              akti                    31
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36