Page 31 - Aktivni otrok, aktivne počitnice
P. 31
Preskočiti mora namreč razdaljo med drugo in četrto vejo, ne
da bi se dotaknil katere od njiju. Potem sme tudi on izbrati eno
od vej in jo položiti na konec vrste. Pri tem pa ne sme povečati
nobene od že obstoječih razdalj med vejami. Zmagovalec je
tisti, ki brez napake po eni nogi preskače vso progo.
Iskanje predmetov (bingo)
Št. igralcev Pred odhodom v gozd učitelj/animator/starš sestavi »bingo
najmanj 2 listke«. Na listku so napisani gozdni predmeti (npr. storž, list
Pripomočki praproti, mah, mravlja ipd.). Pred odhodom otrokom razdeli
»bingo listki«, pisalo »bingo listke« in pisala. Otroci morajo med sprehodom poiskati
Prostor vse predmete, ki so zapisani na listku (brez goljufanja). Tisti, ki
gozd prvi najde vse predmete, je zmagovalec.
Twister (+ ustvarjanje kvadratkov in kazalne table)
Št. igralcev Sami izrežite in pobarvajte kvadratke ter oblikujte kazalno tablo.
najmanj 3 Na tla zalepite kvadratke (6 x 4). Učitelj/animator ali en izmed
Pripomočki otrok vrti kazalec in napove gib (npr. desna roka na rdečo). Os-
mreža za Twister (6 x 4 tali otroci vsi hkrati izvedejo ta gib (položijo ta del telesa na
kvadratkov), kazalna tabla, izbrano barvo). Kazalec se vrti naprej in vsakokrat se določi nov
lepilni trak gib. Na enem kvadratku je lahko več delov telesa različnih igral-
Prostor cev. Med igro ni dovoljeno padati, se naslanjati na komolce in
telovadnica kolena ali se usesti. Če igralec pade ali ne more izvesti giba, iz-
pade iz igre. Zmaga tisti, ki zadnji ostane na podlogi brez padca.
Hitre številke
Št. igralcev Otroke razdelimo v trojke. Po dve trojki si stojita nasproti na
najmanj 6 razdalji približno 10 metrov. Na sredini med obema trojkama na
Pripomočki tleh postavimo rutko/stožec. Vsakemu otroku v trojki določimo
rutke (ali stožci) število od ena do tri.
Prostor Učitelj/animator zakliče število, npr. »Tri!«. Vsi otroci, ki so šte-
telovadnica, igrišče vilka tri, hitro stečejo do rutke in si jo poskušajo pridobiti ali
uloviti bežečega učenca z rutko, še preden mu skupaj z rutko
uspe priteči nazaj do svoje skupine. Kdor zmaga, pridobi eno
točko za svojo trojko. Zmaga trojka, ki prva doseže pet točk.
Tihotapljenje
Št. igralcev Pred začetkom igre najprej izberite dve ekipi. Skupina tihotap-
najmanj 8 cev želi spraviti čez mejo (ciljno črto) zaklad (vrečko »zlata ali
Pripomočki diamantov«). Pred to mejno črto pa stojijo obmejni policisti in
zaklad (vrečka, v katero jo dobro varujejo. Če se tihotapec približa meji, ga policisti po-
skrijete, kar želite) skušajo zaustaviti. Hkrati pa morajo skrbno opazovati, kateri
Prostor tihotapec ima pri sebi zaklad. Za tihotapce je pomembno, da s
npr. gozd, voda, telovadnica spretnim predajanjem zaklada in odvračanjem pozornosti poli-
… cistov spravijo zaklad čez mejo. Če se jim to posreči, so zmagali.
Če pa zaklad prestrežejo policisti, so zmagali oni.
aktivni otrok, aktivne počitnicevni otrok, aktivne počitnice
akti 31