Page 290 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 290
Mirko Prosen and Sabina Ličen
problem-solving capability: An empirical research in Taiwan. Thinking
Skills and Creativity, 50, 11385.
Tsai, C.-C. (8). The preferences toward constructivist Internet-based learning
environments among university students in Taiwan. Computers in Human
Behavior, 24(1), 16–31.
Ullah, M. S., Hoque, M. R., Aziz, M. A., & Islam, M. (3). Analyzing students’
e-learning usage and post-usage outcomes in higher education. Comput-
ers and Education Open, 5, 1146.
Wang, X.-M., Huang, X.-T., Han, Y.-H., & Hu, Q.-N. (4). Promoting students’ cre-
ative self-efficacy, critical thinking and learning performance: An online
interactive peer assessment approach guided by constructivist theory in
maker activities. Thinking Skills and Creativity, 52, 11548.
World Health Organization. (4). Coronavirus disease (COVID-19).
Wu, I.-L., Hsieh, P.-J., & Wu, S.-M. (). Developing effective e-learning envi-
ronments through e-learning use mediating technology affordance and
constructivist learning aspects for performance impacts: Moderator of
learner involvement. The Internet and Higher Education, 55, 1871.
Wu, Q., Zhu, P., Ji, Q., Shi, G., Qian, M., Xu, H., Gu, X., Wang, W., & Zhang, Q. (3).
The effect of death education course utilizing constructivist learning theory
on first grade undergraduate nursing student attitudes and coping abilities
towards death: A mixed study design. Nurse Education Today, 126, 1589.
Yew, E. H. J., & Goh, K. (16). Problem-based learning: An overview of its pro-
cess and impact on learning. Health Professions Education, 2(), 75–79.
Raziskovanje študentskih perspektiv o e-učenju v izobraževanju
zdravstvenih delavcev
E-izobraževanje je hitro postalo pomemben pristop v izobraževanju za zdra-
vstveno nego, saj ponuja prilagodljive alternative tradicionalnemu učenju. Na-
men pričujoče raziskave je bil preučiti izkušnje študentov zdravstvene nege z
e-izobraževanjem, s poudarkom na zaznanih prednostih, izzivih in vplivu na
pridobivanje veščin. S kvalitativnim pristopom so bili podatki zbrani s štirimi
fokusnimi skupinami, v katerih je sodelovalo študentov zdravstvene nege.
Za analizo podatkov je bila uporabljena tematska analiza, ki je izpostavila šest
ključnih tem: prednosti prilagodljivosti in dostopnosti, vpliv na vključenost in
interakcijo študentov, tehnološki in infrastrukturni izzivi, vpliv na praktične ve-
ščine in učne izide, različne preference v učnih pristopih ter samoregulacija in
motivacija pri e-izobraževanju. Ugotovitve kažejo, da e-izobraževanje ponuja
dostopnost in prilagodljivost, vendar predstavlja izziv pri razvoju praktičnih
veščin in vključenosti. Raziskava poudarja potrebo po prilagodljivih modelih
e-izobraževanja za učinkovito zadovoljevanje raznolikih učnih potreb.
Ključne besede: spletno učenje, kombinirano učenje, tematska analiza, razvoj
veščin, vključenost študentov
9