Page 290 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 290

Mirko Prosen and Sabina Ličen

                           problem-solving capability: An empirical research in Taiwan. Thinking
                           Skills and Creativity, 50, 11385.
                       Tsai, C.-C. (8). The preferences toward constructivist Internet-based learning
                           environments among university students in Taiwan. Computers in Human
                           Behavior, 24(1), 16–31.
                       Ullah, M. S., Hoque, M. R., Aziz, M. A., & Islam, M. (3). Analyzing students’
                           e-learning usage and post-usage outcomes in higher education. Comput-
                           ers and Education Open, 5, 1146.
                       Wang, X.-M., Huang, X.-T., Han, Y.-H., & Hu, Q.-N. (4). Promoting students’ cre-
                           ative self-efficacy, critical thinking and learning performance: An online
                           interactive peer assessment approach guided by constructivist theory in
                           maker activities. Thinking Skills and Creativity, 52, 11548.
                       World Health Organization. (4). Coronavirus disease (COVID-19).
                       Wu, I.-L., Hsieh, P.-J., & Wu, S.-M. (). Developing effective e-learning envi-
                           ronments through e-learning use mediating technology affordance and
                           constructivist learning aspects for performance impacts: Moderator of
                           learner involvement. The Internet and Higher Education, 55, 1871.
                       Wu, Q., Zhu, P., Ji, Q., Shi, G., Qian, M., Xu, H., Gu, X., Wang, W., & Zhang, Q. (3).
                           The effect of death education course utilizing constructivist learning theory
                           on first grade undergraduate nursing student attitudes and coping abilities
                           towards death: A mixed study design. Nurse Education Today, 126, 1589.
                       Yew, E. H. J., & Goh, K. (16). Problem-based learning: An overview of its pro-
                           cess and impact on learning. Health Professions Education, 2(), 75–79.

                       Raziskovanje študentskih perspektiv o e-učenju v izobraževanju
                       zdravstvenih delavcev
                       E-izobraževanje je hitro postalo pomemben pristop v izobraževanju za zdra-
                       vstveno nego, saj ponuja prilagodljive alternative tradicionalnemu učenju. Na-
                       men pričujoče raziskave je bil preučiti izkušnje študentov zdravstvene nege z
                       e-izobraževanjem, s poudarkom na zaznanih prednostih, izzivih in vplivu na
                       pridobivanje veščin. S kvalitativnim pristopom so bili podatki zbrani s štirimi
                       fokusnimi skupinami, v katerih je sodelovalo  študentov zdravstvene nege.
                       Za analizo podatkov je bila uporabljena tematska analiza, ki je izpostavila šest
                       ključnih tem: prednosti prilagodljivosti in dostopnosti, vpliv na vključenost in
                       interakcijo študentov, tehnološki in infrastrukturni izzivi, vpliv na praktične ve-
                       ščine in učne izide, različne preference v učnih pristopih ter samoregulacija in
                       motivacija pri e-izobraževanju. Ugotovitve kažejo, da e-izobraževanje ponuja
                       dostopnost in prilagodljivost, vendar predstavlja izziv pri razvoju praktičnih
                       veščin in vključenosti. Raziskava poudarja potrebo po prilagodljivih modelih
                       e-izobraževanja za učinkovito zadovoljevanje raznolikih učnih potreb.
                       Ključne besede: spletno učenje, kombinirano učenje, tematska analiza, razvoj
                       veščin, vključenost študentov



                  9
   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295