Page 214 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 214

Martin Červený and Kemal Elyeli

                       Raman J. (15). Mobile technology in nursing education: Where do we go from
                           here? A review of the literature. Nurse Education Today, 35(5), 663–67.
                       Salifu, D., Heymans, Y., & Christmals, C. (). Teaching and learning of clinical
                           competence in ghana: experiences of students and post-registration
                           nurses. Healthcare, 10(3), 538.
                       Satoh, M., Fujimura, A., & Sato, N. (). Competency of academic nurse educa-
                           tors. SAGE open Nursing, 6, 377968969389.
                       Tiago, R. d. S., & Mitchell, A. (4). Integrating digital transformation in nursing
                           education: Best practices and challenges in curriculum development.
                           In M. D. Lytras, A. C. Serban, A. Alkhaldi, S. Malik, & T. Aldosemani
                           (Eds.), Digital transformation in higher education: Part B; Cases, examples
                           and good practices (Emerald Studies in Active and Transformative Learn-
                           ing in Higher Education, pp. 57–11). Emerald Publishing.
                       Tolarba, J. (1). Virtual simulation in nursing education: A systematic review.
                           International Journal of Nursing Education, 13(3), 48–54.
                       Tricco, A. C., Lillie, E., Zarin, W., O’Brien, K. K., Colquhoun, H., Levac, D., Moher, D.,
                           Peters, M. D. J., Horsley, T., Weeks, L., Hempel, S., Akl, E. A., Chang, C., Mc-
                           Gowan, J., Stewart, L., Hartling, L., Aldcroft, A., Wilson, M. G., Garritty, C., …
                           Straus, S. E. (18). PRISMA Extension for Scoping Reviews (PRISMA-ScR):
                           Checklist and explanation. Annals of Internal Medicine, 169(7), 467–473.
                       Walsh, H., Brown, N., Nicholson, L., & King, S. (1). Innovative hospital-based
                           pediatric virtual learning for nursing students. Nurse Educator, 47(), E3–
                           E33.

                       Učinkovite metode učenja s pomočjo tehnologije za povečanje znanja in
                       praktičnih veščin med študenti zdravstvene nege
                       Uporaba metod tehnološko podprtega učenja (angl.  technology-enhanced
                       learning  –  TEL) v izobraževanju na področju zdravstvene nege študentom
                       omogoča varno razvijanje kliničnih veščin preko interaktivnih simulacij in vir-
                       tualnih laboratorijev. Vključevanje digitalnih orodij, kot so e-učenje in spletna
                       preverjanja znanja, izboljšuje dolgoročno pomnjenje informacij ter ponuja pri-
                       lagodljive učne možnosti, ki so usklajene s posameznikovim učnim tempom.
                       Namen pričujočega pregleda  literature je povzeti,  analizirati in  ovrednotiti
                       učinkovitost metod TEL pri razvijanju teoretičnega znanja in praktičnih veščin
                       študentov zdravstvene nege. Pregled literature bo zajemal analizo metod,
                       uporabljenih  za  izboljšanje  TEL-spretnosti  pri  študentih  zdravstvene  nege.
                       Analizirane bodo znanstvene publikacije v angleškem jeziku, objavljene med
                       letoma 13 in 3. Iskanje virov bo potekalo v elektronskih bazah podatkov,
                       vključno s PubMed, Wiley Library, SCOPUS in Web of Science. Analiza je zajela
                       ugotovitve sedmih raziskav. Pregled literature nakazuje, da imajo metode TEL
                       pozitiven vpliv na pridobivanje znanja in razvoj veščin pri študentih zdravstve-
                       ne nege. Integracija izobraževalnih intervencij TEL v izobraževanje na področju



                  14
   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219