Page 214 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 214
Martin Červený and Kemal Elyeli
Raman J. (15). Mobile technology in nursing education: Where do we go from
here? A review of the literature. Nurse Education Today, 35(5), 663–67.
Salifu, D., Heymans, Y., & Christmals, C. (). Teaching and learning of clinical
competence in ghana: experiences of students and post-registration
nurses. Healthcare, 10(3), 538.
Satoh, M., Fujimura, A., & Sato, N. (). Competency of academic nurse educa-
tors. SAGE open Nursing, 6, 377968969389.
Tiago, R. d. S., & Mitchell, A. (4). Integrating digital transformation in nursing
education: Best practices and challenges in curriculum development.
In M. D. Lytras, A. C. Serban, A. Alkhaldi, S. Malik, & T. Aldosemani
(Eds.), Digital transformation in higher education: Part B; Cases, examples
and good practices (Emerald Studies in Active and Transformative Learn-
ing in Higher Education, pp. 57–11). Emerald Publishing.
Tolarba, J. (1). Virtual simulation in nursing education: A systematic review.
International Journal of Nursing Education, 13(3), 48–54.
Tricco, A. C., Lillie, E., Zarin, W., O’Brien, K. K., Colquhoun, H., Levac, D., Moher, D.,
Peters, M. D. J., Horsley, T., Weeks, L., Hempel, S., Akl, E. A., Chang, C., Mc-
Gowan, J., Stewart, L., Hartling, L., Aldcroft, A., Wilson, M. G., Garritty, C., …
Straus, S. E. (18). PRISMA Extension for Scoping Reviews (PRISMA-ScR):
Checklist and explanation. Annals of Internal Medicine, 169(7), 467–473.
Walsh, H., Brown, N., Nicholson, L., & King, S. (1). Innovative hospital-based
pediatric virtual learning for nursing students. Nurse Educator, 47(), E3–
E33.
Učinkovite metode učenja s pomočjo tehnologije za povečanje znanja in
praktičnih veščin med študenti zdravstvene nege
Uporaba metod tehnološko podprtega učenja (angl. technology-enhanced
learning – TEL) v izobraževanju na področju zdravstvene nege študentom
omogoča varno razvijanje kliničnih veščin preko interaktivnih simulacij in vir-
tualnih laboratorijev. Vključevanje digitalnih orodij, kot so e-učenje in spletna
preverjanja znanja, izboljšuje dolgoročno pomnjenje informacij ter ponuja pri-
lagodljive učne možnosti, ki so usklajene s posameznikovim učnim tempom.
Namen pričujočega pregleda literature je povzeti, analizirati in ovrednotiti
učinkovitost metod TEL pri razvijanju teoretičnega znanja in praktičnih veščin
študentov zdravstvene nege. Pregled literature bo zajemal analizo metod,
uporabljenih za izboljšanje TEL-spretnosti pri študentih zdravstvene nege.
Analizirane bodo znanstvene publikacije v angleškem jeziku, objavljene med
letoma 13 in 3. Iskanje virov bo potekalo v elektronskih bazah podatkov,
vključno s PubMed, Wiley Library, SCOPUS in Web of Science. Analiza je zajela
ugotovitve sedmih raziskav. Pregled literature nakazuje, da imajo metode TEL
pozitiven vpliv na pridobivanje znanja in razvoj veščin pri študentih zdravstve-
ne nege. Integracija izobraževalnih intervencij TEL v izobraževanje na področju
14