Page 200 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 200

Stanko Pelc

                       Saltos-Rivas, R., Novoa-Hernández, P., & Rodríguez, R. S. (3). Understanding
                           university teachers’ digital competencies: A systematic mapping study.
                           Education and Information Technologies, 28(1), 16771–168.
                       Starkey, L. (19). A review of research exploring teacher preparation for the
                           digital age. Cambridge Journal of Education, 50(1), 37–56.
                       Suárez-Guerrero, C., Rivera-Vargas, P., & Raffaghelli, J. (3). EdTech myths:
                           Towards a critical digital educational agenda. Technology, Pedagogy and
                           Education, 32(5), 65–6.
                       Vaskov, M., Isakov, A., Bilovus, V., Bulavkin, A., & Mikhaylenko, N. (1). Digital
                           literacy of modern higher education teachers. E3S Web of Conferences, 273,
                           135.

                       Digitalna pismenost univerzitetnih profesorjev in integracija
                       tehnologije: primer Univerze na Primorskem v Sloveniji
                       To poglavje podaja okvirni pregled digitalne pismenosti med univerzitetnimi
                       učitelji na Univerzi na Primorskem. Obravnava teoretične temelje digitalne pi-
                       smenosti ter poudarja njena pomen in večplastnost. Poleg tega predstavlja iz-
                       ražene potrebe visokošolskih učiteljev Univerze na Primorskem po izboljšanju
                       njihove digitalne pismenosti in izpostavlja zgledne prakse posameznih učite-
                       ljev v preteklosti, ki prikazujejo učinkovito integracijo digitalnih tehnologij v
                       njihove metodologije poučevanja. Na koncu so predstavljeni izsledki raziska-
                       ve, ki je obravnavala digitalizacijo izobraževalnega procesa z vidika študentov,
                       vpisanih v program za usposabljanje učiteljev. Poglavje zagotavlja dragocene
                       vpoglede v to, kako študenti dojemajo digitalizacijo svojih učnih izkušenj.
                       Ključne besede: pedagoške digitalne kompetence, digitalne tehnologije, izo-
                       braževanje učiteljev, Moodle




























                  
   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205