Page 200 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 200
Stanko Pelc
Saltos-Rivas, R., Novoa-Hernández, P., & Rodríguez, R. S. (3). Understanding
university teachers’ digital competencies: A systematic mapping study.
Education and Information Technologies, 28(1), 16771–168.
Starkey, L. (19). A review of research exploring teacher preparation for the
digital age. Cambridge Journal of Education, 50(1), 37–56.
Suárez-Guerrero, C., Rivera-Vargas, P., & Raffaghelli, J. (3). EdTech myths:
Towards a critical digital educational agenda. Technology, Pedagogy and
Education, 32(5), 65–6.
Vaskov, M., Isakov, A., Bilovus, V., Bulavkin, A., & Mikhaylenko, N. (1). Digital
literacy of modern higher education teachers. E3S Web of Conferences, 273,
135.
Digitalna pismenost univerzitetnih profesorjev in integracija
tehnologije: primer Univerze na Primorskem v Sloveniji
To poglavje podaja okvirni pregled digitalne pismenosti med univerzitetnimi
učitelji na Univerzi na Primorskem. Obravnava teoretične temelje digitalne pi-
smenosti ter poudarja njena pomen in večplastnost. Poleg tega predstavlja iz-
ražene potrebe visokošolskih učiteljev Univerze na Primorskem po izboljšanju
njihove digitalne pismenosti in izpostavlja zgledne prakse posameznih učite-
ljev v preteklosti, ki prikazujejo učinkovito integracijo digitalnih tehnologij v
njihove metodologije poučevanja. Na koncu so predstavljeni izsledki raziska-
ve, ki je obravnavala digitalizacijo izobraževalnega procesa z vidika študentov,
vpisanih v program za usposabljanje učiteljev. Poglavje zagotavlja dragocene
vpoglede v to, kako študenti dojemajo digitalizacijo svojih učnih izkušenj.
Ključne besede: pedagoške digitalne kompetence, digitalne tehnologije, izo-
braževanje učiteljev, Moodle