Page 39 - Moč in vloga družbenih inovacij
P. 39

in










                                                             OBDOBJE/ČAS RAZVOJA
                                                             Senat Pedagoške fakultete Univerze na Primor-
                                                             skem je na svoji 2. redni seji dne 1. 9. 2023 sprejel Akt
                                                             o organiziranosti in delovanju Raziskovalno-raz
                                                             vojne  enote predšolske  vzgoje  Univerze na  pri-
                                                             morskem, Pedagoške fakultete.
                                                             Od 1. septembra 2023 poteka raziskovalno-raz-
                                                             vojno delo v enoti Vrtca Koper, v sodelovanju z
                                                             otroki, s starši, strokovnimi delavci, z raziskovalci
        CILJI                                                Pedagoške fakultete UP in vodstvom Vrtca Koper.


        1.  Razvoj pedagoških in raziskovalnih pristopov
           na področju predšolske  vzgoje, zgodnjega         KOMU JE NAMENJENA
           učenja in poučevanja.
                                                             Sodelovanja  med  tremi deležniki:  visokošolskim
        2.  Uvajanje pedagoških pristopov z namenom          izobraževanjem (Pedagoško fakulteto Univerze
           podpore strokovnim,  svetovalnim  in vodstve-     na Primorskem), predšolsko vzgojo in izobraževa-
           nim delavcem  vrtcev pri zagotavljanju kako-      njem (Vrtec Koper) in lokalno skupnostjo (Mestna
           vosti predšolske vzgoje ter razvoja predšolske    občina Koper).
           vzgoje.
        3.  Podpora in usposabljanje strokovnih, sveto-      ODMEVNOST IN USPEH
           valnih in vodstvenih delavcev vrtcev na lokalni
           in regionalni ravni.                              Uporaba realnega okolja kot živega laboratori-
                                                             ja za poučevanje in delo z dediščino je dosegla
        4.  Razvoj modela večjezičnega vrtca.                dober odziv na ravni študentov in primarne ciljne
        5.  Ekspertna podpora pri razvoju politike, zako-    skupine – lokalne skupnosti. Pri študentih se us-
           nodaje, standardov in normativov na področju      pešnost izvajanja  takšnega načina poučevanja
           predšolske vzgoje na nacionalni ter mednaro-      kaže v povečanem obsegu samostojnih in krea-
           dni ravni, utemeljena v teoretičnih in empirič-   tivnih produktov v sozvočju z lokalno skupnostjo.
           nih spoznanjih.                                   Odziv ključnih deležnikov pa se kaže v podpori in
                                                             spodbujanju študentske kreativnosti ter nenaza-
                                                             dnje tudi v prepoznavanju UP kot interaktivne in
                                                             odzivne članice družbe.

        2023     projekti/projects                                                                       37
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44