Page 107 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 107

Pozicioniranje in tržna privlačnost destinacije  6.8


























            Slika 6.3  Pogled na Storžič iz Preddvora (2017

            z razvojem turizma v naši destinaciji in pozitivni učinki turizma v naši de-
            stinaciji odtehtajo negativne (0,627) (preglednica 6.10).
              Hipotezo H3, da so za turistično povpraševanje pomembni prijazen
            odnos turističnih delavcev in domačinov v turistični destinaciji, ureje-
            na infrastruktura, organiziranost dogodkov s področja kulture in tu-
            rizma ter privlačnost destinacije, smo potrdili.

            6.8  Pozicioniranje in tržna privlačnost destinacije  6.8
            Za razvoj, promocijo in trženje turizma ter kulturne dediščine v Ži-
            rovnici skrbi Zavod za turizem in kulturo Žirovnica. Ciljni obiskovalci
            rojstnih hiš na Poti kulturne dediščine Žirovnica so šolske skupine, za-
            ključene skupine in ostali individualni obiskovalci, ki jih zanima vsebi-
            na kulturne dediščine, predstavljena skozi spomenike v Žirovnici.
              Eno temeljnih vrednosti in prepoznavnosti Občine Žirovnica pred-
            stavljajo njena izjemna kulturna dediščina ter številni veliki ustvarjal-
            ci, rojeni pod pobočji Stola. Zavod za turizem in kulturo Žirovnicacje
            tudi  upravljavec spomenikov  na  Poti  kulturne  dediščine Žirovnica
            (Prešernova, Finžgarjeva in Čopova rojstna hiša ter Janšev čebelnjak)
            ter skrbi za vzdrževanje, razvoj in ohranjanje spomenikov. V letu 2023
            bo v pripravi Načrt upravljanja spomenikov na Poti kulturne dedišči-
            ne Žirovnica, kjer bodo zajeti vsi spomeniki državnega pomena in po-
            membnejši spomeniki lokalnega pomena.


                                                           107
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112