Page 8 - Kerma, Simon. 2018. Vinski turizem z geografskim poreklom. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 8
Vinski turizem z geografskim poreklom

72 Slika 18: Klarnica – avtohtona vipavska stara sorta, ki se uspešno vrača v vinograde
in postaja sestavni del lokalne vinske ponudbe

78 Slika 19: Količina pridelanega grozdja na svetu po letih za obdobje 2000–2014
(v mrd kg)

81 Slika 20: Trend svetovne potrošnje vina (v mio hl), 2000–2014
83 Slika 21: Trend obsega (mio hl) in vrednosti (bil EUR) globalne trgovine z vinom,

2000–2014
89 Slika 22: Zastopanost sort vinske trte (v %) v skupni površini vinogradov (v ha),

Slovenija, stanje na 5. 6. 2015
90 Slika 23: Količina pridelanega grozdja (v tonah) ločeno po belih in rdečih sortah,

Slovenija, 2000–2014
90 Slika 24: Količina pridelanega vina po letih (2004–2014), prijavljena v RPGV

(v 1000 litrih), Slovenija
95 Slika 25: Uvoz in izvoz vina (v litrih) za obdobje 2005–2014, Slovenija
8 98 Slika 26: »V objemu sonca« – motiv z vhoda v Hišo refoška, Vinakoper
99 Slika 27: Nasadi oljk in vinogradi na kulturnih terasah pri Montinjanu
102 Slika 28: Hiša refoška, Vinakoper: prikaz bogate tradicije vinogradništva in vinarstva

v Slovenski Istri/Deželi refoška
106 Slika 29: Vinorodni okoliš Slovenska Istra, podokoliš Priobalni pas z ožjim okolišem

Ankaran in podokoliš Šavrinsko gričevje (vir: Javni pregledovalnik grafičnih podatkov
MKGP-RKG)
107 Slika 30: Prikaz ločenega območja jugozahodno od Kozine (temno zelena barva),
ki tudi spada pod vinorodni okoliš Slovenska Istra, vendar ni del nobenega podokoliša
108 Slika 31: Delitev vinorodnega okoliša Slovenska Istra na vinorodne lege in kraje
podokoliša Priobalni pas (tople barve, vključuje tudi ožji okoliš Ankaran)
in podokoliša Šavrinsko gričevje (hladne barve)
113 Slika 32: Zastopanost sort v vinorodnem okolišu Slovenska Istra v deležu (%)
vseh vinogradniških površin, stanje na 5. 6. 2015
115 Slika 33: Lege vinogradov Vinakoper
131 Slika 34: Istrska vinska turistična cesta v promocijski zloženki
137 Slika 35: Zanimanje za vinskoturistične vsebine
138 Slika 36: Motivi za obisk festivala
138 Slika 37: Zadovoljstvo z vsebinami vinskega festivala
149 Slika 38: Izbrane asociacije ob omembi imena Slovenska Istra in njihov rang
150 Slika 39: Struktura odgovorov vseh anketirancev na vinske in vinskoturistične vsebine
150 Slika 40: Poznavanje starih lokalnih (avtohtonih) sort Slovenske Istre
151 Slika 41: Ocena pomembnosti izbranih značilnosti za razvoj vinskoturistične
destinacije
152 Slika 42: Poglavitni motivi za morebitni obisk Slovenske Istre
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13