Page 15 - Kerma, Simon. 2018. Vinski turizem z geografskim poreklom. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 15
Uvod 15

datno osvetlila promocijo z vinom povezanih dogodkov in prireditev, pri
čemer smo posebno pozornost posvetili obiskovalcem festivala Malvazi-
ja, žlahtni okus Mediterana. Primarne podatke smo pridobili tudi s po-
močjo terenske raziskave in strukturiranimi vprašalniki ter pogovori z
izbranimi vinarji, za katere smo predpostavili, da so vključeni v turistič-
no ponudbo. Ob tem smo nekaj več pozornosti namenili analizi obiska
največje vinske kleti v regiji – Vinkoper. S pomočjo SWOT-analize smo
povzeli ključne ugotovitve, ki se nanašajo na razvojne prednosti in slabos-
ti (analiza notranjega okolja) ter priložnosti in nevarnosti (analiza zuna-
njega okolja).

Interpretacija analiziranih podatkov in njihova sinteza sta podrob-
neje predstavljeni v razpravi in zaključkih sklepnega poglavja. Na pod-
lagi ugotovitev in doseženih ciljev smo na koncu predlagali oblikovanje
modela (v nastajanju), s pomočjo katerega lahko vrednotimo identiteto
vinorodnega okoliša oziroma vinske regije v kontekstu razvoja vinskega
turizma.
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20