Page 27 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 27

Psychological Factors and Mechanisms of Digital Learning


                  cesov in samoregulacija, oblikujejo uspešnost učencev v teh okoljih. Psiholo-
                  gija digitalnega učenja raziskuje kognitivne, čustvene in socialne razsežnosti
                  izobraževanja v digitalni dobi. Cilj raziskav je optimizirati ta okolja za boljše
                  učne rezultate. Razumevanje teh psiholoških elementov je ključnega pomena
                  za izobraževalce, da ustvarijo učinkovitejše, zanimivejše in prijetnejše digitalne
                  učne izkušnje, čeprav se področje še vedno razvija in je treba raziskati še veliko
                  vidikov.
                  Ključne besede: digitalno učenje, intrinzična motivacija, kognitivna obremeni-
                  tev, samoregulacija, tehnološko podprto izobraževanje






















































                                                                             7
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32