Page 106 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 106

Sabina Ličen and Mirko Prosen

                           context on nursing care: A review of systematic qualitative, quantitative
                           and mixed studies reviews (protocol). BMJ Open, 7(1), e18441.
                       Smith, S., Hayes, S., & Shea, P. (17). A critical review of the use of wenger’s
                           Community of Practice (CoP) theoretical framework in online and blend-
                           ed learning research, –14. Online Learning Journal, 21(1). https://
                           www.learntechlib.org/p/18386/
                       Wang, Y., Han, X., & Yang, J. (15). Revisiting the blended learning literature:
                           Using a complex adaptive systems framework. Journal of Educational
                           Technology and Society, 18(), 38–393.
                       Wheeler, S. (1). E-learning and digital learning. In N. M. Seel (Ed.), Encyclope-
                           dia of the sciences of learning (pp. 119–1111). Springer.
                       Whittemore, R., & Knafl, K. (5). The integrative review: Updated methodolo-
                           gy. Journal of Advanced Nursing, 52(5), 546–553.
                       Yeo, S. C., Lai, C. K. Y., Tan, J., & Gooley, J. J. (1). A targeted e-learning approach
                           for keeping universities open during the COVID-19 pandemic while
                           reducing student physical interactions. PLoS One, 16(4), e49839.

                       Digitalni standard za oblikovanje vključujočih in učinkovitih spletnih
                       tečajev v visokem šolstvu: integrativni pregled literature
                       Na podlagi integrativnega pregleda literature smo obravnavali modele in
                       ogrodja za digitalno izobraževanje v visokem šolstvu ter sintetizirali njihove
                       ključne prednosti in omejitve. V pregled smo vključili devet člankov, ki zajema-
                       jo različne vidike digitalnega izobraževanja, od pedagoških pristopov in tehno-
                       loških rešitev do mehanizmov ocenjevanja. Na podlagi analize smo opozorili
                       tudi na vrzeli, ki obstajajo v obstoječi literaturi. Rezultati kažejo, da posamezni
                       modeli in okviri kljub pomembnim vpogledom samostojno ne zagotavljajo ce-
                       lostnega pristopa k oblikovanju, izvajanju in vrednotenju digitalnega izobraže-
                       vanja. Zato na podlagi rezultatov predlagamo razvoj digitalnega standarda, ki
                       bi združeval teoretične in praktične vidike ter spodbujal vključujoče in učinko-
                       vito digitalno izobraževanje. Takšen standard bi omogočil boljšo prilagoditev
                       učnih vsebin potrebam študentov, izboljšal mehanizme ocenjevanja in pove-
                       čal prilagodljivost digitalnih učnih okolij ter na ta način prispeval k oblikovanju
                       trajnostnih in prilagodljivih rešitev za prihodnost digitalnega izobraževanja.
                       Ključne besede: inovativne metode poučevanja, e-izobraževanje, trajnostno iz-
                       obraževanje, učinkovitost spletnega poučevanja, digitalno izobraževanje














                  16
   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111