Page 106 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 106
Sabina Ličen and Mirko Prosen
context on nursing care: A review of systematic qualitative, quantitative
and mixed studies reviews (protocol). BMJ Open, 7(1), e18441.
Smith, S., Hayes, S., & Shea, P. (17). A critical review of the use of wenger’s
Community of Practice (CoP) theoretical framework in online and blend-
ed learning research, –14. Online Learning Journal, 21(1). https://
www.learntechlib.org/p/18386/
Wang, Y., Han, X., & Yang, J. (15). Revisiting the blended learning literature:
Using a complex adaptive systems framework. Journal of Educational
Technology and Society, 18(), 38–393.
Wheeler, S. (1). E-learning and digital learning. In N. M. Seel (Ed.), Encyclope-
dia of the sciences of learning (pp. 119–1111). Springer.
Whittemore, R., & Knafl, K. (5). The integrative review: Updated methodolo-
gy. Journal of Advanced Nursing, 52(5), 546–553.
Yeo, S. C., Lai, C. K. Y., Tan, J., & Gooley, J. J. (1). A targeted e-learning approach
for keeping universities open during the COVID-19 pandemic while
reducing student physical interactions. PLoS One, 16(4), e49839.
Digitalni standard za oblikovanje vključujočih in učinkovitih spletnih
tečajev v visokem šolstvu: integrativni pregled literature
Na podlagi integrativnega pregleda literature smo obravnavali modele in
ogrodja za digitalno izobraževanje v visokem šolstvu ter sintetizirali njihove
ključne prednosti in omejitve. V pregled smo vključili devet člankov, ki zajema-
jo različne vidike digitalnega izobraževanja, od pedagoških pristopov in tehno-
loških rešitev do mehanizmov ocenjevanja. Na podlagi analize smo opozorili
tudi na vrzeli, ki obstajajo v obstoječi literaturi. Rezultati kažejo, da posamezni
modeli in okviri kljub pomembnim vpogledom samostojno ne zagotavljajo ce-
lostnega pristopa k oblikovanju, izvajanju in vrednotenju digitalnega izobraže-
vanja. Zato na podlagi rezultatov predlagamo razvoj digitalnega standarda, ki
bi združeval teoretične in praktične vidike ter spodbujal vključujoče in učinko-
vito digitalno izobraževanje. Takšen standard bi omogočil boljšo prilagoditev
učnih vsebin potrebam študentov, izboljšal mehanizme ocenjevanja in pove-
čal prilagodljivost digitalnih učnih okolij ter na ta način prispeval k oblikovanju
trajnostnih in prilagodljivih rešitev za prihodnost digitalnega izobraževanja.
Ključne besede: inovativne metode poučevanja, e-izobraževanje, trajnostno iz-
obraževanje, učinkovitost spletnega poučevanja, digitalno izobraževanje
16