Page 5 - Meje vedenja
P. 5

Vsebina









             Uvod
             Mitja Krajnčan, Matej Vukovič in Katja Vrhunc Pfeifer • 7

             Prikaz nekaterih teoretskih dognjanj o vedenjskih in čustvenih težavah
             ter motnjah otrok in mladostnikov
             Mitja Krajnčan • 11
             Vzgojno-izobraževalne institucije: od detekcije do strokovne podpore
             Katja Vrhunc Pfeifer • 103
             Oblike pomoči otrokom in mladostnikom na celotnem kontinuumu
             Katja Vrhunc Pfeifer • 159
             Metodološki okvir raziskave ter demografska analiza sodelujočih institucij
             pri preučevanju vedenjskih in čustvenih težav otrok in mladostnikov
             Nina Krmac, Mitja Krajnčan  in Katja Vrhunc Pfeifer • 227

             Vrtec, osnovna in srednja šola – analiza pridobljenih rezultatov
             Katja Vrhunc Pfeifer • 259

             Strokovni centri
             Mitja Krajnčan • 319

             Deležniki, sodelujoči v celostni obravnavi otrok in mladostnikov,
             vključenih v strokovne centre
             Matej Vukovič • 355
             Komisije za usmerjanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami
             Mitja Krajnčan in Katja Vrhunc Pfeifer • 411
             Izdelava instrumenta za zgodnje prepoznavanje rizičnih vedenj
             pri otrocih v predšolskem obdobju: rizična vedenja in njihova pojavnost
             pri otrocih v predšolskem obdobju
             Tamara Viktoria Prelac • 431

             Analiza etioloških ter fenomenoloških dejavnikov vedenjskih in čustvenih
             težav in motenj otrok in mladostnikov, torej njihove pojavnosti in vzročnosti
             v posameznih podskupinah po kontinuumu od manjših vedenjskih težav
             do najtežjih oblik vedenjskih motenj
             Mitja Krajnčan • 461



                                                                             5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10