Page 5 - Meje vedenja
P. 5
Vsebina
Uvod
Mitja Krajnčan, Matej Vukovič in Katja Vrhunc Pfeifer • 7
Prikaz nekaterih teoretskih dognjanj o vedenjskih in čustvenih težavah
ter motnjah otrok in mladostnikov
Mitja Krajnčan • 11
Vzgojno-izobraževalne institucije: od detekcije do strokovne podpore
Katja Vrhunc Pfeifer • 103
Oblike pomoči otrokom in mladostnikom na celotnem kontinuumu
Katja Vrhunc Pfeifer • 159
Metodološki okvir raziskave ter demografska analiza sodelujočih institucij
pri preučevanju vedenjskih in čustvenih težav otrok in mladostnikov
Nina Krmac, Mitja Krajnčan in Katja Vrhunc Pfeifer • 227
Vrtec, osnovna in srednja šola – analiza pridobljenih rezultatov
Katja Vrhunc Pfeifer • 259
Strokovni centri
Mitja Krajnčan • 319
Deležniki, sodelujoči v celostni obravnavi otrok in mladostnikov,
vključenih v strokovne centre
Matej Vukovič • 355
Komisije za usmerjanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami
Mitja Krajnčan in Katja Vrhunc Pfeifer • 411
Izdelava instrumenta za zgodnje prepoznavanje rizičnih vedenj
pri otrocih v predšolskem obdobju: rizična vedenja in njihova pojavnost
pri otrocih v predšolskem obdobju
Tamara Viktoria Prelac • 431
Analiza etioloških ter fenomenoloških dejavnikov vedenjskih in čustvenih
težav in motenj otrok in mladostnikov, torej njihove pojavnosti in vzročnosti
v posameznih podskupinah po kontinuumu od manjših vedenjskih težav
do najtežjih oblik vedenjskih motenj
Mitja Krajnčan • 461
5

