Page 11 - Uran Maravić, Maja. 2017. Ocenjevanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 11
ke in tabele

1 ■ Povezava med kakovostjo in zadovoljstvom 28
2 ■ Grönroosov model kakovosti storitve 33
3 ■ Poenostavljena slika sintetiziranega modela kakovosti storitev 35
4 ■ Model kakovosti storitev 37
5 ■ Ocenjevalni list 78

1 ■ Značilnosti storitev in izzivi 25
2 ■ Primerjava sistemov 49
3 ■ Primerjava značilnosti kvantitativnih in kvalitativnih metod 53
4 ■ Metode za zbiranje podatkov 55
5 ■ Metode in cilji raziskovanja 56
6 ■ Dejavniki vpliva na izbor hotela po segmentih 64
7 ■ Število točk v ocenjevalnem listu 74
8 ■ Primerjava sistemov za ocenjevanje restavracij, ki jih ocenjujejo strokovnjaki 80
9 ■ Ocena kakovosti hrane v urbanih in ruralnih restavracijah 85
10 ■ Ocena kakovosti storitev v urbanih in ruralnih restavracijah 86
11 ■ Ocena kakovosti ambienta v urbanih in ruralnih restavracijah 88
12 ■ Ocena kakovosti po skupinah elementov v urbanih in ruralnih restavracijah 89
13 ■ Rezultati T-test 90
14 ■ Rezultati T-test po elementih 91
15 ■ Uvrstitve v Gault Millau Avstrija 2017 104

11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16