Page 10 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 10
Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije

122 Preglednica 24: Strinjanje s trditvijo »Delovanje in pomoč kongresnega urada (CVB)
je koristno za organizacijo konference.«

122 Preglednica 25: Število udeleženih konferenc v zadnjih treh letih
123 Preglednica 26: Povprečno trajanje konference
123 Preglednica 27: Najpogostejša sredstva za prevoz do kongresne destinacije
124 Preglednica 28: Spremstvo ob obisku konference
124 Preglednica 29: Koliko sredstev v povprečju namenite za obisk konference?
125 Preglednica 30: Strošek prevoza do destinacije
126 Preglednica 31: Plačnik stroškov
127 Preglednica 32: Atributi destinacije – dostopnost (primerjava ponudnikov

in udeležencev)
128 Preglednica 33: Atributi destinacije – zanimivost (primerjava ponudnikov

in udeležencev)
129 Preglednica 34: Atributi destinacije – storitve in razmere (primerjava ponudnikov
10 in udeležencev)
130 Preglednica 35: Atributi destinacije – ugled kraja (primerjava ponudnikov

in udeležencev)
131 Preglednica 36: Atributi konference – poslovne priložnosti (primerjava ponudnikov

in udeležencev)
131 Preglednica 37: Atributi konference – mreženje (primerjava ponudnikov

in udeležencev)
132 Preglednica 38: Atributi konference – dejavniki vpliva (primerjava ponudnikov

in udeležencev)
133 Preglednica 39: Atributi konference – vsebina (primerjava ponudnikov

in udeležencev)
134 Preglednica 40: Atributi konference – ugled (primerjava ponudnikov in udeležencev)
135 Preglednica 41: Atributi prizorišča – nastanitev (primerjava ponudnikov

in udeležencev)
135 Preglednica 42: Atributi prizorišča – vrsta (primerjava ponudnikov in udeležencev)
136 Preglednica 43: Atributi prizorišča – storitve (primerjava ponudnikov in udeležencev)
137 Preglednica 44: Atributi prizorišča – dvorane (primerjava ponudnikov

in udeležencev)
138 Preglednica 45: Atributi prizorišča – dostopnost (primerjava ponudnikov

in udeležencev)
139 Preglednica 46: Atributi prizorišča – ugled (primerjava ponudnikov in udeležencev)
140 Preglednica 47: Vrednosti Cronbachovih koeficientov za atribute privlačnosti

destinacije (primerjava ponudnikov in udeležencev)
147 Preglednica 48: KMO in Bartlettov preizkus – atributi privlačnosti destinacije (kraja)

z vidika udeleženca
149 Preglednica 49: Končna rešitev faktorskega modela – atributi privlačnosti destinacije

(kraja) z vidika udeleženca
152 Preglednica 50: KMO in Bartlettov preizkus – atributi privlačnosti destinacije (kraja)

z vidika ponudnika
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15