Page 9 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 9
Kazalo slik

t. grofelnik | vseživljenjsko jezikovno izobraževanje
v slovenskih podjetjih

Slika 1: Velikost anketiranih podjetij • 40
Slika 2: Dejavnosti anketiranih podjetij • 41
Slika 3: Pretekla izguba posla podjetja zaradi pomanjkanja jezikovnega znanja • 42
Slika 4: Pomembnost jezikovnega znanja v podjetjih • 43
Slika 5: Zadostno jezikovno znanje mladih po šolanju • 43
Slika 6: Pozornost podjetij na jezikovno znanje kandidata • 44
Slika 7: Preverjanje kandidatovega tujejezičnega znanja • 44
Slika 8: Najpomembnejši jeziki v podjetjih • 45
Slika 9: Pomembnost tujejezičnega izobraževanja zaposlenih • 46
Slika 10: Pogostost tujejezičnega izobraževanja • 46
Slika 11: Pogostost tujejezičnega izobraževanja (na leto) • 47
Slika 12: Najpogosteje izobraževani • 48
Slika 13: Najpogostejši načini izobraževanja • 49
Slika 14: Sodelovanje podjetij z jezikovnimi šolami • 49
Slika 15: Namenjena letna sredstva za jezikovno izobraževanje • 50
Slika 16: Pridobivanje sredstev EU za jezikovno izobraževanje • 50
Slika 17: Povečanje jezikovnega izobraževanja v prihodnosti • 51

a. ravnak majcen | jezikovne in kulturne prepreke
v slovenskih malih in srednje velikih podjetjih

Slika 1: Število uporabljenih tujih jezikov pri poslovanju • 78
Slika 2: Politika zaposlovanja • 78
Slika 3: Delež zaposlenih z znanjem tujih jezikov • 79
Slika 4: Jezikovno-komunikacijska strategija • 79
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14