Page 140 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 140

Literatura

                Šuster Erjavec, H., in Južnik Rotar, L. (2013). Analiza podatkov s SPSS (2. izd.).
                    Fakulteta za komercialne in poslovne vede.
                Tasnim, Z., Shareef, M. A., Dwivedi, Y. K., Kumar, U., Kumar, V., Malik, F. T., in
                    Raman, R. (2022). Tourism sustainability during COVID-19: Developing
                    value chain resilience. Operations Management Research, 16(5), 391–407.
                Tomczak, P., in Stachowiak, K. (2015). Location patterns and location factors
                    in the cultural and creative industries. Quaestiones Geographicae, 34(2),
                    7–27.
                Uran, M., in Juvan, E. (2010). Vloga deležnikov pri oblikovanju turistične stra-
                    tegije: stališče lokalnega prebivalstva. Organizacija, 43(5), A196–A207.
                Uran, M., Ovsenik, R., Ovsenik, M., Jerman, J., Radić, D., Tkalčič, M., in Bata-
                    gelj, Z. (2006). Razvojni načrt in usmeritev slovenskega turizma 2007–2011.
                    Turistica – Visoka šola za turizem.
                Vaishar, A., in Št’astná, M. (2020). Impact of the COVId-19 pandemic on rural
                    tourism in Czechia preliminary considerations. Current Issues in Touri-
                    sm, 25, 187–191.
                Vidmar, M. (2016). Vpliv krize na turizem v občini Kranjska Gora [Neobjavljena
                    diplomska naloga]. Univerza na Primorskem.
                Vlada Republike Slovenije. (2008). Državni razvojni program Republike Sloveni-
                    je za obdobje 2007–2013.
                Wanner, A., Seier, G., in Pröbstl-Haider, U. (2020). Policies related to susta-
                    inable tourism: An assessment and comparison of European policies,
                    frameworks and plans. Journal of Outdoor Recreation and Tourism, 29,
                    100275.
                Weiermair, K., Siller, H. J., in Mössenlechner, C. (2006). Entrepreneurs and
                    entrepreneurship in alpine tourism: Past, present, and future. Journal of
                    Teaching in Travel and Tourism, 6(2), 23–40.
                Yague, P. R. (2002). Rural tourism in Spain. Annales of Tourism Research, 29(4),
                    1101–1110.
                Zupan, M. (2016). Trajnostni turistični produkt: primer prakse lokalne skup-
                    nosti s predlogi izboljšav z vidika trajnosti in partnerstva. V Trajnostna
                    organizacija: zbornik 35. mednarodne konference o razvoju organizacijskih
                    znanosti (str. 1453–1463). Moderna organizacija.
                Zupan, M., in Papler, D. (2016). Podjetniški pristop za turistični razvoj v lokal-
                    nih skupnostih. V M. Maček Jerala, A. Maček, Melita in M Kolenc Arti-
                    ček (ur.), Z znanjem in izkušnjami v nove podjetniške priložnosti: zbornik
                    referatov (str. 495–513). Biotehniški center Naklo.











                            140
   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145