Page 210 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 210
lija Žakelj in Mara Cotič
Marentič-Požarnik, Barica. 2011. »Kaj je kakovostno znanje in kako do njega? O
potrebi in možnostih zbliževanja dveh paradigem.« Sodobna pedagogika
11 (2): 28–50.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011. Program osnovna šola: matematika; učni
načrt. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slove-
nije za šolstvo.
Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport. 2016. »Digitalna Slovenija 2020: stra-
tegija razvoja informacijske družbe do leta 2020.« Ministrstvo za šolstvo,
znanost in šport, Ljubljana.
Muir-Herzig, Rozalind G. 2004. »Technology and Its Impact in the Classroom.«
Computers & Education 42 (2): 111–131.
Niemi, Hannele, in Ritva Jakku-Sihvonen. 2006. »Research-Based Curriculum.«
V Research-Based Teacher Education in Finland, ur. Hannele Niemi in Ritva
Jakku-Sihvonen, 31–51. Helsinki: Finnish Educational Research Association.
OECD. 2013. Synergies for Better Learning: An International Perspectives on Evalu-
ation and Assessment. Pariz: OECD.
Peklaj, Cirila, Jana Kalin, Sonja Pečjak, Melita Puklek Levpušček, Milena Valenčič
Zuljan in Neža Ajdišek. 2009. Učiteljske kompetence in doseganje vzgojno-
izobraževalnih ciljev v šoli. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakul-
tete.
Schollaert, Rudi. 2006. Pomen sprememb v izobraževanju. V Vpeljevanje spre-
memb v šole: konceptualni vidiki, ur. Sonja Sentočnik, 9–18. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.
Seo, You-Jin, in Honguk Woo. 2010. »The Indentification, Implementation, and
Evaluation of Critical User Interface Design Features of Computer-Assisted
Instruction Programs in Mathematicas for Students with Learning Disabi-
lities.« Computers & Education 55 (1): 363–377.
Siemens Räsänen, Pekka, Jonna Salminen, Anna J. Wilson, Pirjo Aunio in Sta-
nislas Dehaene. 2009. »Computer-Assisted Intervention for Children with
Low Numeracy Skills.« Cognitive Development 24 (4): 450–472.
Valenčič Zuljan, Milena. 1999. »Kognitivni model poklicnega razvoja študentov
razrednega pouka: doktorska disertacija.« Doktorska disertacija, Univerza
v Ljubljani.
———. 2004. »Pojmovanja znanja in pouka pri študentih – bodočih učiteljih.«
Pedagoška obzorja: časopis za didaktiko in metodiko 19 (1): 79–87.
Valenčič Zuljan, Milena, Slavko Gaber, Ljubica Marjanovič Umek, Jana Kalin,
Amalija Žakelj, Mojca Žveglič Mihelič, Veronika Tašner, Lea Vrečko, Barbara
Sicherl-Kafol, Janez Vogrinc, Tatjana Hodnik Ćadež, Zlatan Magajna, Mojca
Pečar in Vanja Riccarda Kiswarday. 2012. »Kazalniki socialnega kapitala, kul-
turnega kapitala in šolske klime v napovedovanju šolske uspešnosti otrok
in mladostnikov – V5-1026.« Univerza v Ljubljani, Ljubljana; Univerza na
Primorskem, Koper.
210
Marentič-Požarnik, Barica. 2011. »Kaj je kakovostno znanje in kako do njega? O
potrebi in možnostih zbliževanja dveh paradigem.« Sodobna pedagogika
11 (2): 28–50.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011. Program osnovna šola: matematika; učni
načrt. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slove-
nije za šolstvo.
Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport. 2016. »Digitalna Slovenija 2020: stra-
tegija razvoja informacijske družbe do leta 2020.« Ministrstvo za šolstvo,
znanost in šport, Ljubljana.
Muir-Herzig, Rozalind G. 2004. »Technology and Its Impact in the Classroom.«
Computers & Education 42 (2): 111–131.
Niemi, Hannele, in Ritva Jakku-Sihvonen. 2006. »Research-Based Curriculum.«
V Research-Based Teacher Education in Finland, ur. Hannele Niemi in Ritva
Jakku-Sihvonen, 31–51. Helsinki: Finnish Educational Research Association.
OECD. 2013. Synergies for Better Learning: An International Perspectives on Evalu-
ation and Assessment. Pariz: OECD.
Peklaj, Cirila, Jana Kalin, Sonja Pečjak, Melita Puklek Levpušček, Milena Valenčič
Zuljan in Neža Ajdišek. 2009. Učiteljske kompetence in doseganje vzgojno-
izobraževalnih ciljev v šoli. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakul-
tete.
Schollaert, Rudi. 2006. Pomen sprememb v izobraževanju. V Vpeljevanje spre-
memb v šole: konceptualni vidiki, ur. Sonja Sentočnik, 9–18. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.
Seo, You-Jin, in Honguk Woo. 2010. »The Indentification, Implementation, and
Evaluation of Critical User Interface Design Features of Computer-Assisted
Instruction Programs in Mathematicas for Students with Learning Disabi-
lities.« Computers & Education 55 (1): 363–377.
Siemens Räsänen, Pekka, Jonna Salminen, Anna J. Wilson, Pirjo Aunio in Sta-
nislas Dehaene. 2009. »Computer-Assisted Intervention for Children with
Low Numeracy Skills.« Cognitive Development 24 (4): 450–472.
Valenčič Zuljan, Milena. 1999. »Kognitivni model poklicnega razvoja študentov
razrednega pouka: doktorska disertacija.« Doktorska disertacija, Univerza
v Ljubljani.
———. 2004. »Pojmovanja znanja in pouka pri študentih – bodočih učiteljih.«
Pedagoška obzorja: časopis za didaktiko in metodiko 19 (1): 79–87.
Valenčič Zuljan, Milena, Slavko Gaber, Ljubica Marjanovič Umek, Jana Kalin,
Amalija Žakelj, Mojca Žveglič Mihelič, Veronika Tašner, Lea Vrečko, Barbara
Sicherl-Kafol, Janez Vogrinc, Tatjana Hodnik Ćadež, Zlatan Magajna, Mojca
Pečar in Vanja Riccarda Kiswarday. 2012. »Kazalniki socialnega kapitala, kul-
turnega kapitala in šolske klime v napovedovanju šolske uspešnosti otrok
in mladostnikov – V5-1026.« Univerza v Ljubljani, Ljubljana; Univerza na
Primorskem, Koper.
210