Page 9 - Gošnik, Dušan. 2020. Strategije in uspešnost podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 9
Slike in preglednice

C36 Slika 1: Teoretični model povezav

86 Slika 2: Model strukturnih enačb pri preverjanju hipoteze

50 Preglednica 1: Panoga, v kateri posluje podjetje
51 Preglednica 2: Povprečno število zaposlenih
51 Preglednica 3: Dosežena najvišja stopnja izobrazbe anketiranca
52 Preglednica 4: Trenutna funkcija anketiranca v podjetju
53 Preglednica 5: Rezultati ocen za dejavnik »Spremembe v okolju« – področje

»Kupci«
54 Preglednica 6: Rezultati ocen za dejavnik »Spremembe v okolju« – področje

»Konkurenti«
55 Preglednica 7: Rezultati ocen za dejavnik »Spremembe v okolju« – področje

»Tehnologija«
56 Preglednica 8: Rezultati ocen za dejavnik »Spremembe v okolju« – področje

»Dobavitelji«
57 Preglednica 9: Rezultati ocen za dejavnik »Strategija podjetja do kupcev« – področje

»Strategija diferenciacije«
58 Preglednica 10: Rezultati ocen za dejavnik »Strategija podjetja do kupcev« –

področje »Strategija nizkih stroškov in privlačnih cen«
59 Preglednica 11: Rezultati ocen za dejavnik »Strategija podjetja do kupcev« – področje

»Strategija osredinjenja«
60 Preglednica 12: Rezultati ocen za dejavnik »Strategija podjetja do kupcev« – področje

»Strategija prehitevanja«
61 Preglednica 13: Uspešnost podjetja glede na glavnega tekmeca v panogi
62 Preglednica 14: Izid ocene uspešnosti podjetja glede na glavnega tekmeca v panogi
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14