Page 4 - Mešinovič, Sanela, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 4
ižnica Ludus · 5 · ISSN 2630-3809
Urednica zbirke · Silva Bratož

NAravoslovno MAtematična Pismenost, Opolnomočenje, Tehnologija in Interaktivnost
(NA-MA POTI): Operacijo delno sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za
izobraževanje, znanost in šport ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike
v obdobju 2014–2020, prednostna os »10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo
zaposljivost«, prednostna naložba »10.1 Izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega
učenja za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in priložnostnih oblikah učenja,
posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik
učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc«, specifični cilj
»3. Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se
mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema«.
Publikacija je brezplačna.
   1   2   3   4   5   6   7   8   9