Page 9 - Novak, Rajko, in Aleksander Janeš. 2017. Merjenje zrelosti procesne usmerjenosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 9
Slike

23 Slika 1: Cilji in rezultati raziskave
28 Slika 2: Porterjeva veriga vrednosti
32 Slika 3: Razvoj in uveljavljanje koncepta procesov, BPM in BPMM
35 Slika 4: Procesi v managerskih orodjih
39 Slika 5: Splošne zahteve ISO 9001:2000
40 Slika 6: Shematični prikaz elementov procesa
41 Slika 7: Generična hierarhija procesov
45 Slika 8: Bistvene sestavine procesa
51 Slika 9: Odnos med upravljanjem BPM in BPM
52 Slika 10: Umeščenost upravljanja procesov v upravljanje organizacije
56 Slika 11: Celosten pogled na BPM
58 Slika 12: Razširjen okvir BPM s poudarkom na strategiji
59 Slika 13: Model vrzeli
63 Slika 14: BPTrends metodologija obvladovanja sprememb procesov
64 Slika 15: Ocenjevanje uspešnosti in učinkovitosti procesa
65 Slika 16: Analiza kompleksnosti in strateške pomembnosti procesa
67 Slika 17: Osnovni postopki izboljševanja procesov
70 Slika 18: Dinamika inoviranja izdelkov in procesov
81 Slika 19: Funkcijska usmerjenost in organizacijska struktura
83 Slika 20: Procesno razumevanje delovanja organizacije
85 Slika 21: Razširjen okvir procesne usmerjenosti
86 Slika 22: Področja zmogljivosti BPM in BPO
88 Slika 23: Zvezda model organizacije
90 Slika 24: Uveljavljanje horizontalne organizacijske strukture
92 Slika 25: Točke preloma pri uveljavljanju in razvijanju procesne usmerjenosti
98 Slika 26: Ocenjevanje stanja procesa
99 Slika 27: McCormackov zrelostni model
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14