Page 11 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 11
Kazalo slik

22 Slika 1: Dejavniki vpliva na management znanja
46 Slika 2: Ali vaše podjetje priznava znanje kot strateško prednost
47 Slika 3: Ali verjamete da zamujate poslovne priložnosti zaradi ne izkoriščanja

že na voljo prisotnega znanja
50 Slika 4: Življenjski cikel procesa managementa znanja in organizacija
53 Slika 5: Postopek ustvarjanja znanja
55 Slika 6: Hierarhija znanja
59 Slika 7: Proces managementa znanja
60 Slika 8: Okvir procesa TQM
61 Slika 9: Integrirani pristop managementu
65 Slika 10: Področje izboljšav ob uvedbi koncepta managementa znanja
67 Slika 11: Potencialna vloga managementa znanja
97 Slika 12: Vez med človeškim kapitalom in managementom znanja
106 Slika 13: Mrežna povezanost kompetenčnih centrov v podjetju
106 Slika 14: Povezanost koncepta managementa znanja in organizacijske strukture
109 Slika 15: Trikotnik pravičnosti
110 Slika 16: Plačilna piramida
120 Slika 17: Način opredelitve modela uspešnosti managementa znanja
121 Slika 18: Določanje elementov managementa znanja
140 Slika 19: Uravnoteženi sistem kazalnikov kot strateški okvir delovanja
148 Slika 20: Konceptualni model empirične raziskave
148 Slika 21: Konceptualni okvir raziskovanja
163 Slika 22: Struktura vzorca podjetij po regijah v BiH
163 Slika 23: Struktura vzorca podjetij po velikosti glede na število zaposlenih v letu 2012
164 Slika 24: Struktura vzorca podjetij po klasifikaciji v trgovinski dejavnosti
165 Slika 25: Struktura vzorca podjetij glede na število let poslovanja
165 Slika 26: Struktura anketiranih glede na spol
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16