The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana
Letnik 12 (2016), številka 25 | Volume 12 (2016), Number 25
- Primož Kuret: Uvodne misli ob 200-letnici javnega glasbenega šolstva na Slovenskem/Preliminary Thoughts on 200th Anniversary of Public Music Education in the Slovenian Territory
- Breda Oblak: Narativni izraz poti skozi glasbeno šolstvo/Narrative Expression of Path Through Musical Education
- Darja Koter: Vloga ljubljanskega Dramatičnega društva pri glasbeno-gledališkem izobraževanju v obdobju od 1869 do 1877/The Role of Ljubljana Dramatic Society at the Music Theatre Education in the period 1869 to 1877
- Nataša Cigoj Krstulović: Načela in podobe slovenskega javnega glasbenega izobraževanja: primer šole in konservatorija ljubljanske Glasbene matice (1882–1926)/Principles and Forms of Slovenian Public Music Education: The Case of Glasbena Matica Music School and Conservatory in Ljubljana (1882–1926)
- Tina Bohak: Solopevska pedagogika na glasbeni šoli društva Glasbena matica od začetkov do ustanovitve konservatorija (1882–1919)/Solo Singing Pedagogy in Glasbena Matica Music School from Its Beginnings to Establishment of Conservatory (1882–1919)
- Manja Flisar Šauperl: Glasbena matica Maribor z vidika glasbenega izobraževanja/Glasbena Matica Maribor from the Perspective of Music Education
- Branislav Rauter: Zgodovinski vpogled v pouk kitare v slovenskem glasbenem šolstvu/ Historical Insight into Guitar Lessons in Slovenian Music Education
- Andrej Misson: Poučevanje kontrapunkta in kompozicije na Slovenskem/The Teaching of Counterpoint and Composition in the Slovenian Territory
- Ivan Florjanc: Harmonija – od traktatov do učbenikov v slovenščini. Premislek ob 200-letnici javnega glasbenega šolstva v Sloveniji/Harmony – from Treatises to Textbooks in Slovenian. Reflection Upon the 200th Anniversary of Public Music Education in Slovenia
- Lučka Winkler Kuret: Razvoj učbenikov za nauk o glasbi. „Ni vse dobro, kar je novo, ni vse slabo, kar je staro.“/Development of Textbooks for Music Theory Class. „Not Everything New is Good, Not Everything Old is Bad.“
- Katarina Zadnik: Nauk o glasbi in solfeggio kot povezovalna člena v glasbeni šoli/Music Theory and Solfeggio as Connective Fields in Music School Education
- Leon Stefanija, Matej Bonin, Dimitrij Beuermann, Ada Holcar Brunauer: O koristi in škodi teorije glasbe v glasbenem izobraževanju na osnovnih in glasbenih šolah/Advantages and Disadvantages of Music Theory in Music Education in Primary and Music School
- Martina Valant: Pouk v glasbeni šoli po šolski prenovi/Instruction in Music Schools after the School Reform
- Ilonka Pucihar: Pomen vključevanja improvizacije v pouk klavirja/The Importance of Integrating Improvisation in Piano Lessons
- Katarina Habe, Ana Smolnikar: Dejavniki oblikovanja glasbene samopodobe učencev, ki obiskujejo glasbeno šolo/Factors, that Influence Musical Self-Image in Pupils, Who Attend Music Schools
- Andreja Marčun: Poučevanje učencev s posebnimi potrebami v glasbenih šolah – nekatere metode in oblike pedagoškega dela/Teaching Children With Special Needs in Music School – Some Methods and Forms of Pedagogical Work
- Luisa Antoni: Raznolikost in bogastvo glasbenega šolanja na Primorskem/The Diversity and Wealth of Musical Education in Primorska Region
- Andreas Bernhofer: Herausforderungen und Entwicklungsfelder des österreichischen Musikschulwesens/Challenges and Development Potentials of the Austrian Music School System
- Jelena Martinović Bogojević: Pogledi na osnovno glasbeno izobraževanje v Črni gori in Sloveniji/Views on the Elementary Music Education in Montenegro and Slovenia
- Dimitrij Beuermann: Celostna glasbena šola/The Holistic Music School
- Franc Križnar: Didaktična in metodična glasbena literatura v piramidi slovenskega glasbenega šolstva v izdajah Založbe Zavoda RS za šolstvo/Didactic and Methodic Music Literature in Pyramid of Slovenian Music EducationPublished by the National Education Institute
Celotna številka | Complete issue | PDF | FlipBook